Iroda és irodaház takarítás

Több mint 10 éves iroda, irodaház takarítási tapasztalattal rendelkezünk!

A tiszta irodai környezet biztosítása a modern, hatékony szervezet kulcsfontosságú eleme.

A tisztaság kiemelkedően fontos a vállalat márkanevének és az ügyfelek felfogásának szempontjából. Fontos szerepet játszik a munkavállalók egészsége és jóléte szempontjából is, és közvetlenül befolyásolhatja a termelékenységet a munkából való hiányzás megelőzésén keresztül.

Legyen szó a recepcióról, irodáról, tárgyalóról, mosdóról, a konyháról, az irodai takarítást az Ön igényeinek megfelelően alakítjuk, beleértve a gyakoriságot, a takarítás mélységét és a takarítás idejét.

Mit foglalhat magában? 

  • Szőnyegek porszívózása.
  • Padlók tisztítása(akár súroló automata géppel)
  • Kukák kiürítése és a szemetes zsákok cseréje.
  • Higiéniai fogyóeszközök folyamatos utántöltése.
  • Ajtókilincsek tisztítása és fertőtlenítése.
  • Irodai bútorok portalanítása.
  • Mosdók, öltözők és wc takarítása.
  • Kávézók, személyzeti szobák és konyhák takarítása.
  • Parkoló takarítás.
  • Nagytakarítások.
  • Speciális fertőtlenítési megoldások.

Tudta?

  • Egy átlagos alkalmazott évente kilenc munkanapot hiányzik betegség miatt, amelyek egy része a munkahelyi higiénia hiányának tudható be.
  • Egy klasszikus irodai billentyűzet akár 7500 baktériumot is képes hordozni egy időben.
  • Az olyan vírusok, mint pl: az influenza, 24 órán keresztül rajta maradhat a tisztítatlan felületeken, például az íróasztalokon vagy az elektronikus berendezéseken.
  • A munkahelyi betegségektől való távolmaradás 60% -át az irodában lévő piszkos berendezéseken lévő például Escherichia coli, Staphylococcus baktériumok okozzák.
  • Egy telefonon körülbelül
    25127/cm2 csíra található!
    Mivel az irodai dolgozók 65% -a megosztja a telefonját és a számítógépét, a munkáltatóknak komolyan kell venniük a tisztaságot.

A tiszta irodák javítják a termelékenységet:

  • Fokozott figyelem: Tiszta munkakörnyezetben kevésbé valószínű, hogy elterelné a figyelmét a rendetlenség, ezért jobban tud koncentrálni a munkára.
  • Kevesebb elvesztegetett idő: Sok időt el lehet pazarolni, amikor rendetlen munkaterületen keresünk dokumentumokat. A tiszta és jól rendezett irodákban a fontos dokumentumok nyomon követhetőek.
  • Kevesebb stressz: A rendetlen asztal azt eredményezheti, hogy túl sok mindenre próbál koncentrálni egyszerre, ami csökkenti a stresszküszöböt.
  • Nagyobb jövedelmezőség: A dokumentumok keresésére fordított időveszteség helyett a tiszta irodában dolgozók több munkát végeznek, ami hosszú távon hozzájárul a jövedelmezőséghez. Az International Data Corporation megállapította, hogy a rendezetlen munkahelyi körülmények évente több milliós nagyságrendű károkat okozhatnak.

Tisztább irodai környezetre vágyik?

Ha professzionális megoldást keres a makulátlan munkakörnyezet fenntartása érdekében, valamint szeretné biztosítani az alkalmazottak jó egészségi állapotát illetve a termelékenység maximalizálását,  kérjen árajánlatot vagy helyszíni felmérést még ma!


Miért válasszon minket?

  1. Személyes kapcsolattartás az ügyfelekkel.
  2. Rendkívűl gyors helyszíni problémamegoldás.
  3. Testreszabott szolgáltatás kialakítás, amely megfelel az Ön igényeinek.
  4. Etikus hozzáállás.
  5. Professzionális eszközpark áll rendelkezésünre.
  6. A saját jó hírnevünkért dolgozunk!
  7. Európai Unión belül elismert szakképzettséggel rendelkezünk.
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el