
Iroda és irodaház takarítás
Több mint 10 éves iroda, irodaház takarítási tapasztalattal rendelkezünk!
A tiszta irodai környezet biztosítása a modern, hatékony szervezet kulcsfontosságú eleme.
A tisztaság kiemelkedően fontos a vállalat márkanevének és az ügyfelek felfogásának szempontjából. Fontos szerepet játszik a munkavállalók egészsége és jóléte szempontjából is, és közvetlenül befolyásolhatja a termelékenységet a munkából való hiányzás megelőzésén keresztül.
Legyen szó a recepcióról, irodáról, tárgyalóról, mosdóról, a konyháról, az irodai takarítást az Ön igényeinek megfelelően alakítjuk, beleértve a gyakoriságot, a takarítás mélységét és a takarítás idejét.
Mit foglalhat magában?
- Szőnyegek porszívózása.
- Padlók tisztítása(akár súroló automata géppel)
- Kukák kiürítése és a szemetes zsákok cseréje.
- Higiéniai fogyóeszközök folyamatos utántöltése.
- Ajtókilincsek tisztítása és fertőtlenítése.
- Irodai bútorok portalanítása.
- Mosdók, öltözők és wc takarítása.
- Kávézók, személyzeti szobák és konyhák takarítása.
- Parkoló takarítás.
- Nagytakarítások.
- Speciális fertőtlenítési megoldások.
Tudta?
- Egy átlagos alkalmazott évente kilenc munkanapot hiányzik betegség miatt, amelyek egy része a munkahelyi higiénia hiányának tudható be.
- Egy klasszikus irodai billentyűzet akár 7500 baktériumot is képes hordozni egy időben.
- Az olyan vírusok, mint pl: az influenza, 24 órán keresztül rajta maradhat a tisztítatlan felületeken, például az íróasztalokon vagy az elektronikus berendezéseken.
- A munkahelyi betegségektől való távolmaradás 60% -át az irodában lévő piszkos berendezéseken lévő például Escherichia coli, Staphylococcus baktériumok okozzák.
- Egy telefonon körülbelül
25127/cm2 csíra található!
Mivel az irodai dolgozók 65% -a megosztja a telefonját és a számítógépét, a munkáltatóknak komolyan kell venniük a tisztaságot.
A tiszta irodák javítják a termelékenységet:
- Fokozott figyelem: Tiszta munkakörnyezetben kevésbé valószínű, hogy elterelné a figyelmét a rendetlenség, ezért jobban tud koncentrálni a munkára.
- Kevesebb elvesztegetett idő: Sok időt el lehet pazarolni, amikor rendetlen munkaterületen keresünk dokumentumokat. A tiszta és jól rendezett irodákban a fontos dokumentumok nyomon követhetőek.
- Kevesebb stressz: A rendetlen asztal azt eredményezheti, hogy túl sok mindenre próbál koncentrálni egyszerre, ami csökkenti a stresszküszöböt.
- Nagyobb jövedelmezőség: A dokumentumok keresésére fordított időveszteség helyett a tiszta irodában dolgozók több munkát végeznek, ami hosszú távon hozzájárul a jövedelmezőséghez. Az International Data Corporation megállapította, hogy a rendezetlen munkahelyi körülmények évente több milliós nagyságrendű károkat okozhatnak.

Tisztább irodai környezetre vágyik?
Ha professzionális megoldást keres a makulátlan munkakörnyezet fenntartása érdekében, valamint szeretné biztosítani az alkalmazottak jó egészségi állapotát illetve a termelékenység maximalizálását, kérjen árajánlatot vagy helyszíni felmérést még ma!
Miért válasszon minket?
- Személyes kapcsolattartás az ügyfelekkel.
- Rendkívűl gyors helyszíni problémamegoldás.
- Testreszabott szolgáltatás kialakítás, amely megfelel az Ön igényeinek.
- Etikus hozzáállás.
- Professzionális eszközpark áll rendelkezésünre.
- A saját jó hírnevünkért dolgozunk!
- Európai Unión belül elismert szakképzettséggel rendelkezünk.